Merhaba 2 ay 25 günlük bebeğim dışarı gezmeye çıktığımızda çok ağlıyor önce arabada bir süre gözümün içine bakıyor sanki korkuyor gibi sonra da birden başlıyor ağlamaya krize giriyor zor sakinleştiriyoruz var mı böyle bir durum başına gelen ya da önerilerinize ihtiyacım ne yapabilirim çünkü uzmanlarda öneriyor dışarıyı keşfetsin temiz hava alsın istiyorum olmuyor her seferinde hiçbişey yapamadan eve dönüyoruz