Deva22 Kullanan ve memnun olan var mı 8bucuk aylık kızım kullanıyor yatış pozisyonu tamam tam yatış değil ama dimdik duruyor kızım uyurken kafası hep öne düşüyor geri yaslanamıyor anlamadım biz mi kuramadım
Hosgeldinbebekk Deva22 bizde de var memnun değilim uygun diye almıştık kendi aracım için baska model alacağım yoyko eşimin aracında duruyor. Tam yatışta kullanıyorum bende de aynı sorun var
Merveeemeeliss Deva22 ters çevirince yatar oluyor birde arabanızla alakalıdır ben çok memnunum düzkende yatıyor 8.5 aylık bnim kızda
eserekli_kiz11 Deva22 ters cevirdginzde yatis pozisyonu daha iyi oluyor veya kendinize cevirdginzde eger yine düşüyorsa onun icin satilan bandalar var basini tutuyor bi bakin isterseniz