GSevilay65 canım aynı durumda oglum, kusması da balgam dan dolayı.
Götürmedi hastaneye 2 gecedir ateşli cıplak yatırdım, ılık bezle Bi şekilde düştü. Suan daha iyi. Öksürüğü için de zeytinyağı ve sarımsak sürdüm ayak altına. Sanki rahatlamıs geldi bana. İlaç içiremiyorum içtikçe kusuyor. O yüzden ilaçsız ilerliyoruz. Bol bol burun açarsanız o da iyi gelir.