Eymnpl 3 ay çekmiş biri olarak , öncelikle yemek beslenme şeklinizi düzene sokun mutlaka sebze yiyin bit süre , sonra katı yiyeceksiniz önden mutlaka çorba cünkğ hamilelikte büzüşen bağırsaklar 6 ayda düzene giriyormuş. Her gün WC çıkmaya çalışın ama asla ıkınmayın. Nefes alıp göbeğinizi şişirin 6-7 saniyede yavaşça verin ve büyük abdestnizi bu şekilde dışkılayın. Açıkça yazdım ama bunu doktorumdan öğrendiğimden beri düzene girdim. Eğer 2. Gün WC çıkamazsanız hemen sabah aç karna şekersiz sütsüz nescafe için. Her sabah bir kayısı incir arkasından su içmeyi alışkanlık hale getirin. Çok geçmiş olsun Allah kimseye vermesin doğumdan çekmedim bundan çektim ben