Illaki Hastwlanacak insaniz sonuçta ama en hafif ve ilacsiz sekilde atlatmasi benim icin önemli. Instagram dan hastalanmayancocuk sayfasını takip edin yararlı bilgiler mevcut. Bağışıklıgi güçlü tutmak gerek. Kizim haftaya 1 yaşında olacak 7 ayliktan bu yana duzenli sarimsak veriyorum antibiyotik niyetine yogurduna karıştırıyorum yada yemeğine cig olarak katıyorum. Ek gidaya geçmeden once emzirdogom icin ben kendim tüketiyordum sütten ona geçmesini sağlıyordum. Cok sukur antibiyotik sadece yeni doğan döneminde kuvezde kullanildi sonra hic kullanmadik.