pasaklisinkukuli Mustela çok güzel kokuyor içeriğide temiz pahalı diyorlar ama şuan oğlum 7.5 aylık daha yeni bitmek üzere şampuan ki çok sık yıkarım ama kafasına 1 pompa zaten yetiyor vücudunada 1yada 2 pompa yetiyor yani çoook uzun süre gidiyor fiyatıda makul oluyor bence bu şekilde. Kızımda 3.5 yaşında onada 2.5 yaşına kadar mustela kullandım saçları kıvırcık ve çok terliyor oyüzden eyüp sabri tuncerin zeytinyağlı bebek şampuanına geçtim kızıma baya ponpa sıkıyoruz vallaha hem vücut hem saç için o uzun süre dayanmıyor bununda fiyatı uydun 60tl olması lazım içeriği temiz sanıyordum ben ama bir kaç kişi temiz değil dedi 🤷🏻♀️