Ayssss1 Kustugu için pek etkili olmamış sanırım bizimki kusmadı çok şükür o yüzden baya etkisini gördük forumda bir çok kişide duydum o ilacın faydasının olduğunu zaten , bebekleri anlamak zor değil aslında tıpkı bizim gibiler , hastayken yemek yemek yerine dinlenmek istiyorlar bolca . Vücut dinlenip kendini toparladıktan sonra iştah yavaş yavaş düzene giriyor . Siz bol sıvı teklifinde bulunun , diyorum ya oğlumda aynı bir iki lokma yedirene kadar türlü şebeklikler yapıyoruz bir yudum su zor alıyor ama napalim geçecek inşallah diyorum . Meyve suyu falan kabul ediyor genellikle tatlı olduğu için anca öyle sıvı açısından biseyler almış oluyoruz , her zaman ki içtiği bardaktan su icmiyo başka şeylerle veriyorum mesela , mamayı biberonla kabul etmiyo kaşıkla veriyorum öyle öyle denge kurdum . Ama eğer uzun süre sıvı almazsa farklı yere gidin sıvı desteği versinler serumla , başka sıkıntılar yaşamamak adına .