Gaz damlasını her gün aynı saatlerde kullanmaya çalışın. Gaz masajı yapın. Özellikle emzirmeden önce ve sonra gazını çıkarmaya çalışın. Probiyotik kullanın mutlaka. Bir de aşırı ağlarsa ılık duşa sokup suyu özellikle karın çevresine tutun.
Ben bebeğim çok ağladığı zamanlarda kimyon demleyip 2 ml veriyorum şırıngayla o da kızıma çok iyi geliyor