Melisuzunoglu donmuyor bende dönecek diye bekliyorum ama ne gece ne gündüz kendımde degılım çok sor geçiyor zaman sabah olsunda uyusun diye bekliyorum bebegımın en azından o ıkı saatlik sürede evımın ısını yapabılırım benımkı de ağızdan da popodan da çok gızel gaz çıkarıyor ama yeterli değil sanırım