Cly01 hangi ildesiniz ? Belki buradan bir arkadaşın tanıdığı falan olur gelip bakmak isteyen canim. Önceki bakıcı olayınızı okumuştum, dehşet bir şey yaa insanın aklına her şey gelir bu devirde, bende olsam kimsenin evine bırakmak istenmem ki ben bir kaç saatliğine komşuya bırakmaya bile karşıyım