Merhaba ek gidaya basliyoruz fakat oglumda gaz sorunu bitmedi hala devam ediyo sizler nasil yaptiniz ne verdiniz? Aylik menu buldum mesela Yogurt her ogunde yer aliyo yogurdun gaz yaptigi soyleniyo ? Yani sebze purelerini nasil hazirliyosunuz gunde nekadar veriyosunuz meyve skip veriyomusunuz birileri beni aydinlatabilirmi?? 🙈