Leman98776 ben değil de yengem kızına kullanıyodu hiç bir problem yaşamadığını söylüyor gaz, kabızlık vs. olmamış yani 🥲 kilo alımı ise zaten bütün çocukları nedense çok zayıf doğuyolar öyle de devam ediyolar şuan bahsettiğim kızı 1.5 yaşında hâlâ çok zayıf 🌼