Karauzumum Ne zamana kadar kullandınız? Bebeğim 2 aylık. Suwen marka toparlayıcı kullanıyorum normalde. Artık geçeyim diyorum. Çünkü çok dağınık hissediyorum kendimi böyle
Kaptan03 Bebeğim 15Aylik hala devam ben sütyen şeklinde emizrme atletleri var onları kullanıyorum malum kış geldi sütyenden çıkaram diye belimde açılıyor sonra gelsin üşütmeler
Karauzumum Kaptan03 benim de giydiğim emzirme atleti ama çok dağınık hissediyorum kendimi çok sıkı olmasın süt akışını engellemesin diyorlar o yüzden giyiyorum hala
Kaptan03 Karauzumum mecbur cnm yanbenimkide dağınık kötü duruyor neyseki ben üstü bol takilmayi sevenlerdenim o örtbas ediyor 😅😅😅