BilalCivan babystarzzz kesinlikle Munchkin. İçindeki ağırlık sayesinde çocuk uzanirken bile su icebiliyor
asrinhatasi babystarzzz ben de munchkin aldım avent akıtıyor dedi arkadaşlarım daha kullanmadım ama. Arada trendyolda flaş indirim oluyor ben ordan 2 tane aldım 1 avent parasına
Gamze1041 babystarzzz munchkin aldım birkaç hafta önce iki günde alıştı kızım ve çok memnunum sızdırma olmadı. pipeti için fırçası var temizlemek için. Aventin pipetsiz olanı almıştım biberon gibi olandan o da akıtmıyordu ama kızım yemekten sonra içtiğinde içine kırık doluyordu
defnelihayat2812 Avent’in pipetli suluğunu kullanıyoruz bi tek ondan su içiyor kızım .Alıştırma suluğunu da almıştım onu hiç sevmemişti ama her çocuk farklı tabiki birinin beğendiğini diğeri kabul etmiyor
Cimcikbasan pogacayanakk Aventin alıştırma bardağını biz yeni kullanmaya başladık ama bebeğim akıtıyor çok boynu falan ıslanıyor. İlk defa içtiği için bu normal bir durum mu sizce? Sizin bebeğiniz nasıl soluğu dökmeden normal bir şekilde mi içti?
Kaptan03 Her marka denedim ama avent güzel canım şuan onun pipetlisini kullanıyorum elimde nuk da var ama avent ağız yapısı temizliği ile daha rahat..
Cimcikbasan Kaptan03 Bebeğin dökerek ićmesi ilk başta normal bir durum mu? Aventin alıştırma bardağından dökerek içiyor. Yarısını yutuyor yarısı dışarıda kalıyor. Değiştirsem mi kararsız kaldim
pogacayanakk Cimcikbasan benim bebeğim de ilk aldığımda iki hafta kadar söylediğiniz gibi suyu atıyordu diliyle ittiriyordu ama bir süre sonra alıştı çok güzel içiyor
kuccukpremsesinannesi babystarzzz ikisini de almıştık ama bebeğim munchkin daha çok sevdi. Sadece su için kullanabiliyoruz ama içine başka birşey koyunca pipetin Rengi hemen değişiyor çünkü
Aslihan95 babystarzzz kesinlikle nuk bende çok kararsız kalmıştım nuk aldım akıtmiyor ve aşırı memnunum kızım da çok seviyor
Cimcikbasan pogacayanakk Anladım teşekkür ederim 🤗 Daha doğmadan avent almıştım suluğu değiştirmeye kalksam boşuna para vermek istemiyorum. O zaman ben avente devam edeyim çünkü daha ilk haftamız 💕
pogacayanakk Cimcikbasan en iyisini yapmışsınız başta alarak ben zamanı geldıgınde alırım dedim 150 ₺ verdim malesef.🥲 Evet bir süre sonra kabul ediyor pes etmeyin
Negro Ben nuk un sulugunu kullanıyorum hiç akitmiyor suyu kendi kendine icebiliyor ben onu tavsiye ediyorum diğerleri akitiyor