Kubrasolmmaz Gulra benim 26 aylıkken içe doğru kayma oldu telefona bakıyordu maalesef fark ettik daha yeni olduğu için telefonu yasakladık şuan düzeldi doktora götürdük tv serbest şekilde gidiyoruz
minnosanne0 Gulra bende aynı sebepten doktora gittim oğlum 10 aylıkken normal, gelişim aşamasında olduğu için öyle görünebilir dedi. Ben gözlük kullandığım için 6 ay değil 4 ayda bir kontrole çağırdı.
Gulra Kubrasolmmaz telefondan mı kaynaklıymış huda içe doğru kayıyor gibi ama hep yapmıyor düz bakarken birşey yok sağa veya sola bakarken yapıyor bunu
Kubrasolmmaz Gulra benimki telefondan oldu vermediğimde sorun yok göz bandı verdiler kayan gözü açık şekilde kalıp diğerini bantlıyoruz günde 2 saat düzelmesine destek oldu
minnosanne0 Gulra hayır ben gözlük kullanıyorum genetik olarak onunda gözünde olabilme ihtimaline karşı kontrole çağırıyorlar. Bence gitmelisiniz burdan kimse yardımcı olamaz.