Zehhh Duy1se bambiden nefret ettim aldigim yatak 1 ay gecmeden sesler geldi ve benim sorunumu 1bucuk senede anca çözdüler asla almam aslaaa.
Zehhh Duy1se yok canim 1 ay oldu makaslar degisti suan sorun yok cok sukur.bu sorun icin sikayetvara da yazdik bambiden dönüs bile yapmamislardi o kadar ilgisizler yani.
Melissamom [silindi] kesinlikle ben de bunu kullanıyorum. Asla rahat ettirmiyor ve gacur gucur ses devamlı 😒 yatak alırsam orta değil sert alırım artık daha rahat.
[silindi] Melissamom bebeğim olduktan yani 5 ay sonra ilk defa 3 gündür yatak odamı bi şekle sokup zorla beşik sığdırdım biz dönüp hareket ettikce çocuk yatağın gıcırtısına sıçrıyor🤦🏻♀️ ilk evlendiğimizde spotcu yatağı vardı sattığıma pişmanım😂😂😂 o kadar