4 ay 9 günden sesleniyorum bütün gün ağlayıp kucakta gezmek istedi 40 dk uyudu, artık akşam ben dayanamadım eşim 3 saat kadar baktı sağolsun, hastanelik oldu tansiyonu falan çıkmış😂😂😂😂😂 ben zorlamıyorum artık uyusun diye. O zaman karşılıklı inatlaşıyoruz. Bakıyorum uyku sinyali veriyo onu kaçırmamaya çalışıyorım kaçırırsak bittik yani. Akşam sıcağa yakın ılık duş masaj biraz emzirme biraz oyun derken 10.30 da binbir zahmetle uyuttum. Gece problemi yok sadece emmeye kalkıyo ama uyku öncesi resmen terör estiriyo