aslihanbsbg
İlk zamanlarda hiç ağzını açmadı. Normalde herşeyi ağzına götürür ama yiyecek vermeye başladığımda çene sıkıp kafa sallamaya başladı. O kaşığı gördüğünde hep eliyle itti, tükürdü, ağzına koyduğumda parmaklarıyla çıkardı, kusmaya çalıştı vs. Biraz zordu. Zamanla bizim yanımıza oturttum. Kaşığı ağzıma götürürken gösterdim kocaman ağzımı açıp. Şapırdatarak yemek yedim şimdi anca ağız açmaya başladı. Boğazda takılma gibi bişey çok şükür şimdiye kadar yaşamadık. Ama küçük küçük verdim zaten kaşığın ucuyla. Ve hep kontrollü oldum mesela havuç patates damağa yapışabiliyor biz yuttuğunu sanıp tekrar verirsek o zaman ağzında birikebilir yutamayabilir