Bebeğim 4.5 aylık öksürük ve burun tıkanıklığı var aile hekimi iburamin zero verdi bir haftadır kullanıyoruz bugün içini okudum 2 yaş altı çocuklar için kullanmayınız yazıyor! Şok oldum keşke daha önce okusaydım bebeğim sadece ishal oldu ama antibiyotik de kullandım bu durum başına gelen var mı bu ilacı kullanan küçük bebek anneleri var mı çok pişman oldum keşke vermeseydim dedim ama doktor bu nasıl veriyor anlamadım 2 yaş nerde 4.5 ay nerde