H-A-B-K Mavsnz06 Ben malesef 😢 Erken doğum yaptım, sebebi sigara olabilir bi daha hamile kalsam içmem, kimseye de ben içtim yooo bişey olmadı diyenlerden değilim. Övünülecek bişey değil şuursuzluktu
mizmizpera Mavsnz06 ben içtim bir problem olmadı ama hamileliğim boyunca çok korktum. Ya birşey olursa diye o korku bile yetti.
Guzelanne56 Mavsnz06 hamılelıgım boyunca ıctım 33 haftalık doğum yaptım doğumdan bı kaç sat evvel ıcmıstım dogum olacağını bılmıyordum gece de suyum geldı
Teomammy Mavsnz06 Doğumdan önceki akşama kadar içtim ne yazıkki günde 3-4 tane içerdim şükür bebeğim vaktinde doğdu küveze girecek solunum yüzünden diye ödüm kopa kopa gittim doğuma allahtan bir şey yok şu an ve onun o melek yüzünü görünce sigarayı ağzıma süremedim