3 buçuk aylık bebeğim var meme reddi yaşıyorum bir buçuk aydır sadece uykuda emzirebiliyorum kaşıkla vermeye çalışıyorum istemiyor kaşık biberon aldım onu da istemiyor eliyle çarpıyor ağzında biriktirip çıkarıyor tutmuyor biberon versem temelli bırakacak diye korkuyorum ne yapabilirim eds denemedim ama meme reddi olunca eds nasıl yapacağım başka bir çözüm yolu var mı nasıl besleyebilirim bebeğimi dayanacak gücüm kalmadı artık