minikusum22 Bebek maması ve bez fiyatları uçmuş 🥴 sma bebek maması kullanıyorum kızım 3 buçuk aylık 800 Gr lik bir mama bir hafta gidiyor fiyatı olmuş 275 TL 😳 kaçıncı aya kadar mama kullandınız kızlar bu maddi külfet ne zaman bitecek
la_leomer livanurvealpinannesi61 dün eşimde evolvia çok uygun onu alalım dedi oğlum 6 aylık dedim olmaz artık birine alıştı ilk doğduğu zaman kullandık bizde kabız yaptı mecbur sma aldık
tatlibiranneo minikusum22 Şaka gibi ya mama fiyatları bez fiyatları herşeye zam gelmiş bazı giyim sayfaları vardı takip ettiğim asgeri ücrete zam gelir gelmez profillerinde yazı paylaşmışlar gelen zamanlardan bizde etkilendiğimiz için bu kadar zam yapıldı bilginize hemen mi etkilendiniz bu zamdan yani
Irmakmelegim minikusum22 valla 17 aylık kızım hala günde 3 kez mama icer pahalıdan olsa sağlıkları daha onmli şahsen kizimindan onmli 2 yaş onceside kesmeyi dusunmuyrm doktorumuz da 22 aylık Ken kesicez dedi
Deletedmom_33 minikusum22 2 yaşa kadar kullaniriz herhalde. Bende sma alıyordum 180 olduğunda bırakıp Bebelac geçtim. Oda 800 Gr ikilisi 300 e filan alıyoruz getir den
Teemo07 minikusum22 sma 3 kullanıyorum 3 günde 1 alıyorum. 240 TL ile 280 arasında değişiyor buradaki marketlerde. Suan 21 aylık, hala devamke..
Nurcan_3480 Ayy bizim de 400 Gr Bebelac Gold ar 445 TL di bakalım bu sefer ne kadar olucak zaten geçen zam geldi 445 oldu tekrardan mı zam gelicek