Bebeğim 7,5 aylık grip oldu. Burnu akıyor ve balgamlı öksürük var. Doktora gittik 3 kere. Hepsi farklı bir şey söyledi. Elimde katarin şurup var verecektim ki 6 yaş altına önerilmez yazıyor. Korktum vermedim. Bugün çok huzursuz ve öksürüğü arttığı için acile gittik vermeyin ilaçları burnunu açın bol bol sadece dedi. Prospan kullanıyoruz arada da calpol veriyorum. Değişiklik yok. çocuk gözümün önünde çok hırpalanıyor mahvoldu yavrum. Ihlamur vermeye çalışıyorum ama çok iştahsız asla ek gıda almıyor emmiyor da diş ile birleşti. Sağıp verince de almıyor. Çok çaresizim şu anda. Grip için uygulayıp iyi geldi dediğiniz ne var yardım edin nolur