Oğlum 19. Ayına girdi ve inanılmaz memeye düşkün , yani kahvaltısını yarıda kesip meme istiyor . Uykulara da genelde (çok yorgun olup kendiliğinden uyumazsa ) memeyle geçiyor . Geceyi asla söylemiyorum 1 saatte bir uyanıp meme arıyor , çok bunaldım işin içinden çıkamıyorum artık . Uyuyamıyorum , aşırı gergin ve sinirli oluyorm artık gün içinde . Emzirmeyi sonlandırma konusunda ona kötü bişi de yaşatmak istemiyorum açıkcası , aklında kötü kalmasın diye ama ne desem olmuyor . Ne yaparsam en az şekilde etkilenir ? Hangi yöntemle bıraktırdınız ? Bi yardım edin nolur ya 🥲