ikibebislianne Merhaba rahim enfeksiyonu icin mixovul fitil kullanan oldu mu olduysa faydası oldu mu?
shawty ikibebislianne ben kullanıyorum 3 gün oldu başlayalı etkisini gördüm gibi şuan daha rahatım şikayetlerim konusunda
shawty ikibebislianne Enfeksiyonum vardı çok birde kaşıntım ilk kez kullanıyorum ama etkisini gördüm iki şikayetimde de
ikibebislianne shawty bana da enfeksiyon var dedi rahminde azitro ile bunu verdi azitroyu kullandım ama sonrasında adet olunca fitil kullanamadm bugün baslycam
ikibebislianne shawty çok teşekkür ederim. Size de çok geçmiş olsun. Korktum ben biraz rahim enfeksiyonu diyince sizin doktorunuz bisey dedi mi korkulacak bisey değil gibilerinden?
ikibebislianne shawty birde ilacın bi yan etkisi oldu mu sizde internette bazı yorumlar gördüm ondan dolayı soruyorum
shawty ikibebislianne hayır herhangi birşey olmadı ilişkiye 1 hafta ara vermemizi ve düzenli kullanmamı söyledi