Limonlu_cheesecak Merhaba, bu durum bende var. Doktorlara gitsem de çaresini bulamadım. En sonunda bir doktor kendi kolunu açıp çaresi olsa ben yapardım dedi. Bunun bir cilt tipi olduğundan bahsetti. Ben de o şekilde kabullendim. Geçtiğimiz haftalarda ise çok donanımlı bir eczacı hanım ile sohbetim esnasında bu durumdan bahsettim. Mineral eksikliği olduğunu söyledi. Henüz takviye mineral deneme fırsatım olmadığı için teyit edemedim. Deneyimlerim bu şekilde.