Kızım bu damlayı kullanıyor sadece. Ama birkaç gündür geceden sabaha ıkınmaktan hal oluyor uyuyamıyor bile. Kaka yapmasında sıkıntımız yok hatta ishali çok bazen. 4 hafta oda sıcaklığında durabilir yazıyor reçetede odada duruyor şişe. Çok düzenli saatlerde veremedim ama her gün içirdim. Bizim gibi olan var mı acaba? Bu kadar ishal de gaz yapıyor olabilir mi? Kesip kesmemek konusunda çok kararsızım