Momboys-Cyp  Anneler merhaba gebelik testi yaptım ama 20 dk yi biraz geçtikten sonra renklenme oldu normalde yaptığım testler ertesi gün bile renkli olmuyordu tek çizgi net oluyordu siz ne düşünüyorsunuz içimde şüphe kaldı acaba erken mi test yaptım ?
kubra2608 Momboys-Cyp test bozuk gibi idrarı çok mu damlattınız tekrar yapın bence ilk 10 dk da ne çıktıysa o geçerli
Momboys-Cyp _The_ANA_ bilemiyorum ya bi kaç gün sonra tekrar yapıcam ama içimde kaldı sormak istedim bakalım 🤔
Momboys-Cyp kubra2608 erken de yaptım sanırım bi kaç gün sonra dediğiniz gibi tekrar test yapayım o zaman bakalım hayırlısı teşekkür ederim ☺️
Momboys-Cyp Bicirik59 test üzerinde 20 dk beklemek gerektiği yazıyordu o yüzden ona göre baktım ama şüpheli geldi bilemiyorum bi kaç gün sonra tekrar yapacağım 😕