Kızlar fotoğraf makinesi almak istiyorum çok pahalı ama şimdiden biriktireyim dedim baktım da çok çeşit var. İstediğim makine hem video çeksin hem fotoğraf hemde bilgisayara kolayca aktarabileceğim birşey olsun istiyorum. Hangi markası önerirsiniz. Kullanan var mı ? Çok marka var canon Nikon toshiba falan en çok duyduğum markalar