Leman01 Ben bu tip konularda risk alamayan bir insanım. Braun Prt-2000 kullanılıyorum. Sizin için baktım ebebekte 379 TL. Braun markasından şaşmamak gerek.
Alından ölçerlerin kalibrasyonu bozulabiliyor. Kulaktan ölçerler ile negatif hiçbir bilgim yok ama açıkçası saçma buluyorum çünkü bir bebek kaç kez ateşlenir? Sağlık kuruluşuymuşuz gibi bir yatırım yapmak bence saçma.