Merveda1 3 aylık bebeğim normalde 3-4 günde bir kakasını yapardı bir kaç gündür günde 3 kez yapıyor. Probiyotik damla kullanıyoruz 1 Aydır ona bağlı mıdır? Yoksa bir sorun mı var acaba