Kızlar merhaba bebeğim 1,5 yaşında yaklaşık 2 ay önce kabızlık başladı. Zorlandığından dolayı makatın üst kısımdaki yerde et parçası var. Doktora götürmüştüm krem verdi ama hala aynı. Bazen kakasını yumuşak bazen sert yapıyor ne yedirirsem düzelmiyor. Her yapişta ağlıyor. Makatına yağla masaj yapan var mı?masajla rahatlar mı diye düşündüm ve hangi yağ Bilgi verirseniz sevinirim. O tuvaleti yaparken çok üzülüyorum acı çekmesini istemiyorum 😔