Kızlar merhabalar öncelikle inşallah hayırlı yillarimiz olsun inşallah sağlıkla huzurla mutlulukla ….
Üç aylık oğlum var iki buçuk yaşında kızım var kızımda hiç yastık kullanmadim . Oğlum sanki hastikdaodaha çok rahat ediyor kızım da çok kustu oğlum da kusuyor beik alırız içinde veirriler ha o yastıktan incecik yastık kullanıyorum heni başladım belki 20 gün olmuştur ne diyorsunuz kızlar yastık kullanmak kas ve omirilik için iyi değil doyirlar sizler ne diyorsunuz düzgün olmaz mı yastık kullanirdak omuriliği …