Yeni yılın ilk sabahından herkese merhaba🙋🏻♀️ sizlere danışmak istediğim bir konu var. Emzirme döneminde adet olmuyorken kendisi planlayarak hamile kalan var mı aramızda? Kendi kişisel fikrim bir çocuk yetiştirmek çok meşakkatli ve emek isteyen bir süreç. Açıkçası kızım biraz büyüyüp yenidoğan dönemindeki zorluklarını bitirip, kreş yaşına geldiğinde; o rahatlığı görüp tekrar yenidoğan zorluklarını yaşamayı tercih etmem. O yüzden 2 çocuğum olacaksa yaşlarının yakın olmasını tercih ederim. Aile ve eş desteğiyle bir şekilde üstünden gelirim diye düşünüyorum. Herkesin görüşüne saygı duyarım ama benim düşüncem bu yönde.
Sorum emzirirken Ya da düzensiz adet görürken planlı bir şekilde hamile kalanlar var mı aramızda? Adet olurken uygulamadan hamile kalma günleri hesaplanıyordu ama şu an bunu yapmam mümkün değil adet olmadığım için. Kadın doğum uzmanında yaptırmam gereken testler var mı ayrıca? Tecrübesi, bilgisi olanlar yanıtlarsa çok sevinirim.