ayuksel Mutlu yıllar hanımlar. Bebeğim 5 gündür kakasını yapmıyor, emziriyorum gazı da yok ama endişeliyim biraz. Doktora gitmelimiyim?
Deletedmom_39 ayuksel ayyy 2 aylıkken bizde öyleydik ama mama yiyordu canım çay kaşığıyla günde 1 kez zeytinyağ veriyordum 😞😞 bazen bebeğin doymamasıda kabız yapar çünkü kakayı iten bi kuvvet olmuyor
Nurrr3 ayuksel canım bizimde öyleydi 8 gün yapmamıştı sabah akşam emzirmeden yarım saat önce zeytinyağ ver demişti doktor 8.günde yapmıştı doktor bu aylarda normal demişti yapmaması belli bir süresi varmış sadece