Kızlar bebegm 5.5 ayını geçti haftaya 6 aylık olucak. 3 gündür hastaydı 6. Hastalıkmış. Şimdi elhamdulillah ateşi geçti döküntü evresindeyiz. Daha önce 2 kere böyle yaptı ama hemen susuyordu.
Dün gece birden çığlık atarak bi ağlamaya başladı yarım saat susmadı gözlernden yaş aka aka çığlıkla ağladı ne oldugnu anlamadık. Sonra hep mız mızdı. Gece 4 gibi gene aynısını yaptı. Yanımda dibimde resmen içime girecek öyle yatınca braz susuyor. Ama sonra gene başladı
Bu çığlık nedir ya daha önce yaşayan oldu mu anlam veremedim