Çocuktan önce kış diyince aklıma hemen cam kenarında kahve içmek karda oynamak kış meyvelerinin güzelleği gelirdi öyleydi de ama şu an hastalık şuruplar hastane başka hiç bir şey gelmiyor şuan hastalıktan ölüyoruz ailecek bir haftadır geçmiyor bir türlü 🤒 yazın her yönünü çok seviyorum ya