Anneler bizim aracımızda isofix yok. Araba daha yeni aldik acikcasi cok da bilgili değilim. 27aylik kızım var. Bebek koltugu alalim dedik ikinci el. İsofix olayi varmis arastirinca öğrendim. Bu koltuklar baya cesitli. Ozelligine gore maliyet artiyor. Kullanma yasina gore de tbi. Henuz uzun yola gitmedik ama benm ailen il disinda. Oraya gidersek bebek koltugu olsa iyi olur diye düşünüyorum. Emniyet kemeri ile bu bebek koltuğu korumali olur mu yada isofx denen sey sonradan ekleniyor mu