Dln33 Başına darbe almadıysa acil bir doktora götürmek anlamlı gelmiyor. Hastanede yapılacak şey tepki muayenesi ve tomografi, müşahede altında kalmak. Biz hastanede müşahedede kaldık. Tomografi iyi karar verilmesi gereken bir şey. Yönlendirme yapmak istemiyorum ama ben tercih etmedim. Sonrasında ortopedi ve beyin cerrahına da götürdüm. Tomografi için sakın dediler. O belli başlı durumlarda yapılması gereken bir tetkikmiş ama acile götürünce risk almaları etik olmadığı için direkt yönlendiriyorlar. Uzun lafın kısası göz takibine, hareket becerisinde değişik olup olmadığına, uyku durum bozukluğu olup olmadığına, beslenme anındaki haline ve kusma olup olmadığına dikkat etmeniz gerekiyor 24 saat.