Belirtileri surdan toplu yazayım. Algısı çevreye kapalı bir çocuk kendi yaşıtlarıyla oynamıyor odasına gidip oturuyor.ismini söyleyince bakmıyor parmak ucu yurumeside var. Bunu al bunu getir yok konusmasi yok. İçimde şüphe vardı hep ama düzelir küçük diye diye biraz kabullenmedim ama var dile getirmedi doktor ama yoğun 1 2 ay eğitim vermeliyiz dedi. 3 yaşına girmeden su dönemler çok önemli dedi. İnşallah iyileşir yavrum dua edin hanimlar