krmgldn Merhabalar oğlum el ayak ağız hast geçirdi. Onun ki bitti bende aynı döküntüler ve belirtiler başladı. Başına gelen oldu mu? Onda tekrar tekrarlamasindan korkuyorum. Yeniden ona bulasirmi benden
Doga_sever krmgldn bagisiklik kazandigi icin tekrar yakalanma riski azaliyor ama yine de bulasma ihtimali var tabiki.
Birbebekk krmgldn cnm biz geçirdik sık sık banyo yaptır. Birde doktora götür bir krem vericek kurutucak o çıkan döküntüleri ihmal etme götür doktora çok zor bizimde başımıza geldi perişan olduk 1 hafta
Zeynoveannesi Ne kadarlık bebeğiniz birilerinden yardım isteseniz bakım icin benm kızımda gecirmişti arkadaşımın cocugundan tekrar bukastı korkutmak istemem ama 2.si d daha zor gecti tırnakları filan biraz zarar gördü 😐
krmgldn Bebeğim 10 aylık.. malesef kimse yok bakabilecek.. ben tekrar geçmez diye düşünüyordum çok kısa süre içinde ama.. şimdi beni korkuttunuz
Zeynoveannesi krmgldn elinizden geldiği kadar dikkat edin evde kagıt havlu filan kullanın temasdan kaçının
krmgldn Zeynoveannesi onu demiyorum hanimefendi. Çocuğum hastaydı zaten benim el ayak ağız hastalığı vardı. Geçti iki gün oldu bende başladı. Şimdi tekrar ona gecermi onu merak ediyorum. Sizin bahsettiğiniz sanırım zaman içinde ikinci kez bulaş olup tekrarlaması
krmgldn Hamzaninannesi1411 öncelikle grip olacak gibi boğaz ağrısı oluyor. Bebekte de böyle nezle olacak gibi falan diyorsunuz. Sonra ateş başlıyor. Biraz inatçı bir ateş hemen ilaç ile de düşmüyor. Sonra döküntüler başlıyor. Ellerde ayaklarda ve ağız kenarında vücudun başka bölümünde yok.. bu döküntüler başlayınca ateş gidiyor. Döküntüler artıyor ve üç gün içinde azalmaya başlıyor
Hamzaninannesi1411 krmgldn anladım canım çok geçmiş olsun. Benim bebeğimin de boyun kısmında minik minik kabarcıklar oluştu kırmızı soluk renkte. Googleye sorduğum zaman bebek sivilcesi yazıyor anlam veremedim neyin nesi
krmgldn Doga_sever bende tekrar olmaz dedim çok kısa süre içinde ama yine de endişeliyim.m en iyisi çocuk Dr ile iletişime geçmek sanırım 😞 sagolunnn
krmgldn Birbebekk bizim drmuz bir şey önermedi zaten kendliginden iki gün içinde de geçti canım yaaaa.. çocuğum da bişey kalmadı şükür
Birbebekk krmgldn öylemi iyi ozman cnm biz biraz daha ağır atlatiik ama.bulasici tekrar sizden kapabilir eldiven kullanın bence siz