gulsen71 3.5 aylıkken lokal anestezi ile yaptırdım ben çok memnun kaldım. Sünnet sırasında yanindaydik oynattik konuştuk hiç hissetmedi bile. 1 haftada bezin içinde de iyileşti zaten. Ama o aylikta ki bebeğe genel vermek bence çok doğru bir karar değil tabiki sizin fikriniz ama bence lokal yaptırın el kadar çocuk genel anestezi neden alsın 😑