ipekli Merhaba anneler çocuğum iki gündür ateşli, geceleri pek uyku uyumuyoruz bu gece de böyle olursa pazartesi calisamam. Çocuğun hastalığı durumunda anneye rapor yazılıyor mu
asiltonunmommysi ipekli özellikle çocuğum hasta diye anneye rapor verildiğini sanmıyorum. Yıllık izinleriniz var mı kullansanız.
acabahamilemiyim ipekli veriliyor alırsın rapor iş yeri anlayışsız biriyse çocğum hasta demezsin anlayışlılarsa dersin diyelim sağlık ocağına gittin çocuğım hasta işe gidemicem dediğinde doktor sana rapor yazar sırt ağrısı bel ağrısı bir şeyler uydurup yazar merak etme bir gün de 5 gün de alabilirsin sana kalmış 7 senelik memurum biliyprım
Bilgesmoms ipekli aile hekiminiz rahat biriyse hemen verir değilse biraz işiniz zor aciller falan vermiyor
ipekli acabahamilemiyim yoneticim rapora gerek yok cocukla ilgilen der ama belge de alinabiliyorsa olsun dedim