Arkadaşlar bebeğim 7 aylık ama ateşi düşmüyor ateş düşürücü verdik ama yok fayda etmedi kaç kere fitil koydum yine de yok ara ara düşüyor yine çıkıyor 2 gündür hastaneye acile gittik İbranin ve pedifrn verdiler yine de yok yok ilk defa böyle bişeyle karşılaşıyorum niye geçmiyor bilen var mı