Beri_34 2 ay oluyor doğum yapalı 3 yaşında da bir kızım var gün içerisinde çok yoruluyorum çocuklar dışında ev işi yemek vs derken ekstra yoruluyorum. Önerebileceginiz bi vitamin ilacı var mı dinç enerjik tutan emzirirken kullanabileceğim 🌸
burcinyamanerke Beri_34 bende cok sordum bunu emzirdigim icin cocuga dokuncagini soylediler benim oglumda 5 ay 13 gunluk cok hareketli inanilmaz yoruluyorum ev cocuk derken allah yardimcimjz olsun.
Dilek3358 Beri_34 allah yardımcınız olsun. Benimde 3 aylık ve 3 yaşında minnoşlarım var. Regenesis max balık yağı ya da elenatal 3 var doğum sonrası için vitamin. Balık yağı ilavesi olan vitaminler hem sütü de fazlalaştırıyo