Anneyimmm1 çalışan annelerin vicdan azabı asla bitmiyor 🥺 ben de 4. Ayından beri home office çalışıyorum o halde bile acaba az mı vakit geçiyorum vs bir sürü vicdan azabı 🥺 daha çok küçük bebeğiniz hiç annesini unutur mu insan annesini unutabilir mi öyle düşünmeyin lütfen üzmeyin kendinizi 🤍 akşamları biraz ten tene temas yapabilirsiniz, biraz başbaşa vakit geçirebilirsiniz