Gmzeabduygzefe tabii pisirmen lazım kaynayacak şekilde pişir sonra sulandırarak biberon maması haline getir.yani ne kadar olduğunu sen gözlemleyerek ayarla bence ben akşam yatmadan veriyodum gündüz formül mama iciyodu mesela 150 lik dene içerse sonrasında biraz biraz ekleyerek arttirisin ben içine bı tik zeytinyagida koyuyordum kabız yapmasın diye