Öksürükle hastaneye götürdüm. Bronşit olmuşlar ikizlerim. Dün akşamdan beri bekliyorum ikizlerimden biri daha ağır. Nefes darlıkları var. Hastaneye yatışı verilecek , verilmeyecek mi takibindeyiz şu an inşallah verilmez. Dualarınızı eksik etmeyin ne olurr