Allahım beni neden sınıyor neden böyle oluyor bilmiyorum. 1 senedir her gece bıktım artık. 9 da uyudu 12 de emdi yattı. 1 de uyandı birdahada uyumadı. 6-7 kez aldım salladım dalıyor koyuyorum tekrar. İçeri geçtik tv açtık oyalandık papatya demledim salladım yine aynı. Bıktım ya bıktım. Üstelik gündüz sadece 2 saat uyudu. İnsan hiç yorulmaz mı uyumaz mı. Nasıl çocuk bu anlamıyorum. Artık çocukla aramdaki iletişim sağlıklı ilerlemiyor bu yüzden. Gece bir gram uyku yok haram. Gündüz desen yapışık geziyoruz o uyurken anca evin işlerini hallediyorum. Kabus gibi ya 4 saattir mücadele ediyorum dalmıyor uyumuyor sıkıldım bıktım artık dayanamıyorum. Nefes alamıyorum bağırmak istiyorum her gece ağlıyorum sinirden