Benimdunyamm Bebeğim 4 ay 24 günlük 12 de kalktı bu saat oldu daha yatmıyor gözlerim yanıyor uykusuzluktan bazen sabrım aşırı taşıyor rabbim sabır versin gunduzleri zaten uyuyan bir bebek degil 10 dk anca sizin bebeklerinizde böyle mi
ruveydaensar Benimdunyamm Allah yardımcın olsun canım inşallah en kısa zamanda geçer, biz de hastalık nöbetindeyiz kaç gecedir hastalık olmasın da geçer inşallah
gizemgenc Bebeğim yeni doğdu süt sağarken bu postu okuyorum yalnız değilsin umarım çabucak atlatırız bu günleri
Nereleregidem Nereleregidem ama benimki dört ay atagindan sonra deliksiz uyumaya başladı. İnşallah sizinki de öyle olur. Bu saatte bunları yazabildigimden anlayacağınız üzere yine arada uyanıyor. Sanırım bunu kabullenmek gerek. Belli bir yaşa gelene kadar bize rahat yok 🤗
Deletedmom_54 Benimdunyamm ataktadır canım sağlıklı olsun da uykuyu zamanı gelince uyuruz 3 buçuk 4 aydır bebeğim üzerindeki hastalığı atamıyor az önce tıkandı nefes alamadı kaç kere nefessizlikten kustu 10 gecedir nöbet tutuyorum başında 6 gece havale geçirecek korkusundan uyuyamadım şimdi de nefesi kesiliyor zombi gibiyim gün içinde kendimde hastayım ama mecbur bebeğim için ayakta durmak zorundayım
Deletedmom_54 Benimdunyamm amin canım ağzımdan dua düşmüyor bütün bebeklerimize şifa istiyorum rabbimden kızımda çok uyku sorunu yaşıyor ama hastalık durumu en zoru 😔
Benimdunyamm Nereleregidem ay 2 kere falan kalkıp emse razıyım kalkıp uyumuyor veya uyurken ağlıyor mizirdaniyor
Nereleregidem Benimdunyamm imkanı olan baba olsun. Bütün hafta sonu yattı. Dikkat etmediği için de hasta oldu ve bebeğe bulastirdi. On dk uyuyor burun tıkanıklığından uyanıyor geri. Evi götüren götürüyor onu geçtim ben kendim harabeyim tuvalete bile gidemiyom Allah yardımcımız olsun